Certificatie/Erkenning

Kwaliteitsmanagement systeem.

Opel Leasing heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Om dit te waarborgen zijn onze processen optimaal ingeregeld en erop gericht om onze relaties op een snelle en kwalitatieve manier te helpen met hun mobiliteitsvraagstukken. Hierbij maken wij geen onderscheid tussen een nieuwe aanvraag, of een verzoek om hulp, snelheid en kwaliteit staan voorop. Om dit gegeven extra kracht bij te zetten laat Opel Leasing haar interne processen toetsen door Bureau Veritas, een autoriteit op het gebied van ISO certificering. De audits wijzen uit dat Opel Leasing ruimschoots aan alle eisen van de ISO EN NEN 9001:2008 certificering voldoet, en met gepaste trots mogen wij ons sinds 1 juni 2012 'ISO9001 gecertificeerd' noemen. Wij blijven werken aan onze dienstverlening en zetten stappen naar de toekomst, waarbij de vraagstukken van onze relaties centraal staan. Met vertrouwen zien wij de toekomst tegemoet, en streven wij naar constructieve klantrelaties.

Milieumanagement systeem.

Niet alleen de kwaliteit van de geleverde diensten is voor ons van belang. Het leveren van diensten en producten maakt gebruik van grondstoffen. Hoe zuiniger wij omgaan met onze grondstoffen hoe beter het leefklimaat is voor ons en onze kinderen. Opel Leasing heeft zich in 2013 gecertificeerd voor ISO EN NEN 14001:2004. Binnen ons milieu management systeem kijken we niet alleen naar onze interne bedrijfshuishouding maar ook naar hoe wij onze klanten kunnen adviseren en onze leveranciers zoveel mogelijk aanzetten tot duurzame totstandkoming van onze producten en diensten.